07 July 2014

My Favourite Shaklee Product

Episod 2

Kenapa saya suka Shaklee?

Saya suka kerana produk yang sedia ada memang best dan berkesan pada saya..pada anak-anak saya..juga kepada mak saya.

Harganya pun murah..jauh lebih murah dari yang ada di pasaran.Dulu saya pernah membeli evening primrose oil dari jenama lain dengan bertujuan nak kulit cantik dan betulkan hormon. Harganya agak mahal jika dibandingkan dengan Gla Complex Shaklee. Bila datang bulan,dah tak ada nak bad mood, dah takde nak marah-marah. Flow sangat mudah. Period teratur je. Kulit pun makin licin dan lembut.

Selain itu, saya juga suka sangat dengan ESP iaitu minuman berasaskan soya non gmo ni...rasanya sedap apalagi bila kita Blend dengan kurma.. rasa manis buahnya. Boleh diet dengan sihat kerana rasa kenyang yang lama dan saya sampai terlupa yang saya belum makan lagi.Energizing Soy Protein ni sesuai diminum sebagai sarapan pagi yang paling ringkas bila kita tak sempat untuk mengambil sarapan pagi. Ia juga mencerahkan muka dan menghilangkan kesan jerawat di muka.

Saya juga suka ostematrix. Ia membekalkan kalsium harian saya. Setiap malam sebelum tidur saya akan menelannya 4 biji dan kesannya saya berasa sangat cergas dan amat mudah untuk bangun dari tidur. Proses pelawasan juga berjalan lancar dan sangat mudah untuk membuang hajat..♡♡♡♡






Terima Kasih

No comments:

© Mamaisy Vitamin's House | Template Designed By Blog Bingkisan Hati