20 July 2014

ANAKKU YANG CERGAS


Apakah yang menyebabkan kanak-kanak selalu jatuh sakit walaupun nampak sangat aktif di luaran?
Ini adalah kerana berpunca daripada kekurangan zat penting dalam tubuh kerana kanak-kanak yang sudah tidak menyusu susu ibu ataupun susu formula sangat memilih makanan. Mereka tidak suka makan sayur dan hanya mengambil karbohidrat dengan kerap seperti nasi,ayam dan daging dengan kerap. Selain itu,mereka juga cenderung untuk makan makanan ringan seperti coklat dan keropok berperisa. Kesannya kanak-kanak menjadi obesiti dan ada juga sangat kurus kerana kekurangan zat. 

Oleh sebab itu, multivitamin sangat penting untuk membantu menambah zat yang kurang di dalam badan selain baik utk tumbesaran dan perkembangan mental kanak-kanak.

Shaklee menawarkan MEALSHAKES sebagai multivitamin untuk anak anda.
Sesuai untuk kanak- kanak yang berumur setahun ke atas sebagai minuman harian dengan perasa french vanillanya yang sedap.

TESTIMONI
Sejak saya memberikan Mealshakes kepada anak saya, saya mendapati anak-anak saya tidak demam, selesema ataupun batuk yang biasa mereka hidapi setiap bulan. Saya berasa sangat gembira kerana selera makan juga bertambah dan badan mula meningkat naik. Semakin tembam dan cergas. Kalau tidak, klinik adalah seperti rumah kedua yang wajib pergi setiap bulan.Syukur Ahamdulillah.

 Meal Shakes Shaklee

*Dihasilkan untuk semua golongan
-bayi yg berumur setahun ke atas..pelajar..kanak2 membesar..ibu mengandung..para atlet..pengamal sayuran..orang sakit..orang yg sibuk bekerja..atau org yg selalu mengambil makanan segera.

MANFAAT UTAMA

^^NUTRISI LENGKAP
-Menyediakan 24 jenis vitamin mineral dan zat perlu.

^^Membekal nutrisi kepada sel tubuh.
-Membantu Tumbesaran..mengandungi ASID FOLIK..biotin..kaya dengan kalsium dan magnesium yg diperlukan utk pembinaan sel-sel kulit..kuku..rambut..organ..darah..imun dll

^^Anti oksida
-mengandungi vitamin A.C.E.zink.selenium yg merupakan agen antioksida yg bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan

^^Mengembalikan seri wajah
-mengandungi vitamin B yg lengkap.zat besi dan copper yg cukup utk membina sel sel darah merah yang sihat.sekaligus memberikan kompleksi kulit wajah yg lebih cantik

^^Detoksifikasi
-kaya dengan serat larut utk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus

^^Kelazatan rasanya
- penggantian segera terhadap kekurangan vitamin mineral dan juga tenaga. Tiada pewarna dan gula tiruan.Lazat untuk dinikmati semua golongan

Apa yg menarik adalah ia diambil sebagai multivitamin kepada anak yang choosy eater..mengalami masalah sembelit..tak suka makan sayur..kurang selera makan.

**Baik juga untuk mereka yang mengamalkan diet seimbang dan mahu menaikkan berat badan.
 BERMINAT UNTUK MENDAPATKANNYA, JOM KLIK DI SINI
 

Terima Kasih

No comments:

© Mamaisy Vitamin's House | Template Designed By Blog Bingkisan Hati