04 July 2014

Bersahur dan Berbuka Bersama Shaklee

Malam ni malam Ramadhan yang ke-7...jadi saya nak highlight dalam ni apakah produk yang sesuai untuk bersahur dan berbuka. Selain daripada makan kurma mengikut sunnah, minuman kegemaran ramai ni juga boleh diminum pada bila-bila masa terutama untuk diet yang seimbang dan nak kurus dengan sihat.
................................................................................................................................................................
Apakah produk yang sesuai??????????
Ketika bersahur kita boleh meminum ESP bersama Mealshakes serta menelan sebiji Vitalea.
Esp membekalkan protein untuk keperluan badan selain membantu memberikan tenaga disamping menahan rasa lapar dan dahaga berpuasa sepanjang hari.
Mealshakes dan Vitalea adalah sumber multivitamin yang sangat lengkap untuk membekalkan nutrien yang tidak cukup di dalam badan. Ia juga mengekalkan kecergasan dan memberi tenaga tambahan supaya kita tidak lesu dan tidak bermaya sepanjang hari.

Ketika berbuka tentu sekali hidrasi akan berlaku kerana kekurangan air di dalam badan terutama ketika musim panas bilamana tekak pula terasa kering dan sangat haus. Jadi,  produk yang sesuai untuk diminum ketika berbuka adalah minuman Performance Drink yang sangat sedap dengan perisa orennya. Ia membekalkan tenaga dengan cepat. Saya berasa sangat cergas dan tidak rasa letih setelah seharian berpuasa. Orang putih kata recharge energy..@@

JIKA BERMINAT UNTUK MENCUBA, SILA KLIK DI SINI 









Terima Kasih

No comments:

© Mamaisy Vitamin's House | Template Designed By Blog Bingkisan Hati