20 July 2014

KALSIUM HARIAN SAYA..@@



Di sini saya nak share tentang ostematrix ni. Saya memang sangat sukakannya. Nak tau kenapa..Ostematrix ni memang best. Saya akan mengambilnya 4 biji sehari sebelum tidur. Selain untuk kalsium harian saya, ia juga membolehkan saya tidur dengan lena dan senang untuk bangun dari tidur. Tak rasa letih walaupun tidur tak lama, tak sampai 8 jam pun saya kekal cergas sepanjang hari. Selain itu, memang senang untuk buang pada waktu pagi. Those yang ada masalah pencernaan adalah sangat sesuai sekali. 
OSTEMATRIX SHAKLEE

Dibuat drpd mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut mati

Mengandungi kalsium..magnesium..fosforus..dan vitamin D..zinc..kuprum..manganes dan boron

MANFAAT UTAMA
..Menguatkan tulang
..Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas..sakit sendi dan artritis
..Meringankan stress
..Memperbaiki masalah haid
..Pengalkalian tubuh
..Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik
JIKA BERMINAT UNTUK MENDAPATKANNYA, ANDA BOLEH KLIK DI SINI
 

Terima Kasih

No comments:

© Mamaisy Vitamin's House | Template Designed By Blog Bingkisan Hati