05 July 2014

Shaklee Effect

Assalamualaikum...kepada warga penggemar Shaklee..baik yang sudah menjadi ahli ataupun hanya membelinya dari sid yang anda kenal...juga kepada anda yang mahu mengetahui tentang Shaklee effect.

Episod 1

Sebenarnya terlalu banyak yang ingin dikatakan di sini.
Bagaimana saya bermula?

Saya mengetahui tentang Shaklee dari biras saya 6 tahun yang lalu. Namun, saya hanya mendengar kerana tidak berminat untuk menyertainya. Sehingga tahun lepas, Mei 2013 ipar saya merangkap pangkat nenek saya mendaftarkan saya menjadi ahli paksa rela. Saya ingat masa tu saya hanya mengambil VITAMIN C dan VITAMIN E untuk maintain cantik dan nak dapatkan kulit yang halus gebu. Ipar saya menyuruh untuk menjual supplemen Shaklee. Tapi, saya hanya mendengar dan sangat negatif kerana saya beranggapan ada ke orang nak beli ubat ni? Pada masa tu saya buat tak tahu sehinggalah November 2013, saya ingat saya sedang mengandung anak ketiga dengan kandungan sudah masuk 7 bulan. Dua minggu sebelum closing, saya cuba untuk menjual dengan rakan sekerja. Hanya 4 orang saya bercerita tentang kesan selepas mengambil set cantik ini dan hasilnya jualan mencecah lebih seribu ringgit dalam masa beberapa minit.. Ya Allah Ya Rabbi..semua wanita mahu cantik dan memang sanggup membelanjakan duit sehingga beratus untuk cantik.

Dua minggu sebelum closing saya berjaya mencapai bonus 14% dengan bonus 500 ringgit. Ini membuka mata saya bahawa bisnes Shaklee amat mudah kerana pada masa ini semua orang mahu kekal sihat dan cantik. Jadi, tidak menjadi suatu masalah kepada saya untuk mempromosikan tentang kebaikan produk.
Bulan berikutnya December 2013,saya berjaya naik first rank dengan bonus 4 angka. Syukur Alhamdulillah..
Bulan berikutnya saya naik lagi second rank juga dengan bonus 4 angka..

Mudahnya bersama Shaklee..semuanya kerana jatuh cinta dengan set cantik Vitamin C dan Vitamin E..
jika anda berminat untuk mendapatkannya, sila klik di sini



Terima Kasih

No comments:

© Mamaisy Vitamin's House | Template Designed By Blog Bingkisan Hati