03 December 2014

YOUR SHAKLEE CONSULTANT

 

Saya adalah pengedar Shaklee Independent Distributor (SID954263)

Anda boleh menghubungi saya di No HOTLINE
0167784204

Saya boleh membuat penghantaran secara percuma ke rumah anda di area
MASAI, PASIR GUDANG, PERMAS JAYA, JOHOR JAYA, JOHOR BAHRU

Saya juga membuat penghantaran secara POSLAJU ke SELURUH MALAYSIA
 

==========================================================================

KENAPA ANDA PERLU MEMILIH SAYA?

1) Jaminan SERVIS yang CEPAT dan PANTAS di hadapan rumah anda.

2) Harga yang menarik dan mampu untuk dimiliki secara EKSKLUSIF.

3) PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA tanpa caj tambahan ke rumah anda.

4) Penghantaran adalah pada hari yang sama mengikut persetujuan.

5) CASH ON DELIVERY- Segala pembayaran atau transaksi dilakukan setelah menerima barang. Tiada unsur penipuan seperti yang berlaku di internet.

6) Akad jual beli yang halal secara Islam.

7) FREE CONSULTATION - Setiap produk yang dibeli akan diberikan konsultasi percuma.

8) READY STOK - Stok mudah didapati kerana kedudukan BRANCH yang berdekatan dengan rumah saya.

9) SERVIS EKSLUSIF KEPADA YANG BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI  
   (Hubungi saya 0167784204)



BAGAIMANA NAK ORDER?

Hanya perlu SMS / WHATSAPP dengan menaip "SH" kepada 0167784202 (Emma).

Anda akan dilayan untuk tempahan.


Taip "SH" dan SMS / WHATSAPP 0167784204


Taip "SH" dan SMS / WHATSAPP 0167784204
\

EMMA MN
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SID954263
B.I.G. GROUP MENTOR

Terima Kasih

No comments:

© Mamaisy Vitamin's House | Template Designed By Blog Bingkisan Hati