16 December 2014

Suamiku seorang WELDER

CAROTOMAX SHAKLEE

Ia mengandungi 6 pelbagai karotena yg diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidant seperti rumpai laut,tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dll

Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayuran dan buahan untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena di dalam darah, seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser.

....MANFAAT UTAMA....


Lebih selamat dari Vitamin A
*ahli saintis menemui beta karotena pd thn 1932 dan didapati selamat untuk pengambilan

Mempertingkatkan penglihatan
*rabun malam,rabun dekat, kekeringan mata,kelesuan mata,glaucoma,katarak,floaters,eye bags dan gegelung hitam di mata.

Meredakan penyakit kulit
*psoriasis,senile plaque,kulit kering,kulit gugur,jerawat dan akne..ulser kulit,akne

Melindungi Epithelial
*Memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.

Melawan Kanser dan Oksidasi
*mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Terutama sekali kanser paru-paru dan payudara.

Menghalang infeksi
*Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru; batuk, hepatitis, asma, flu dan selesema

Menggalakkan Perkembangan Normal dan Sihat
* merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi.juga penghasilan sperma yang sihat.



Terima Kasih

No comments:

© Mamaisy Vitamin's House | Template Designed By Blog Bingkisan Hati