28 November 2014

WHY I LOVE MY HUSBAND

Hari ni genap 6 tahun perkahwinan kami.
Hari ini juga genap 34 tahun suami saya hidup di atas muka bumi Allah ini.

 Bersyukur ke hadrat Ilahi di atas limpah dan kurniaNya dengan segala rahmat,rezeki yang tak pernah putus,punya anak-anak yang sihat dan comel,keluarga yang baik-baik, rakan taulan yang baik-baik,bisnes Shaklee yang berpanjangan,punya sid yang ramai untuk manfaat orang lain selamanya. TILL JANNAH! AMIINN...

Semua orang sayangkan perkahwinan,sayangkan suami. Bagusnya tentang wanita adalah biarpun kurangnya si suami tapi cinta dan kasih sayang tetap tersemat dalam hati. Kali ini bukan kerana nak up atau downkan suami. Bukan untuk mendabik dada atau mengundang kecemburuan wanita lain,tapi ya saya punya suami yang baik,sangat baik sebenarnya yang menjadi idaman wanita. Macam poyo je..hihi

Yang pasti, dia adalah lelaki yang penyayang a.k.a family man. Saya dan anak-anak adalah his main priority. Sangat rajin,sampai saya pun tak boleh tanding dia punya rajin tahap super sayya. Rajin kerja,rajin kemas rumah,rajin jaga anak,rajin dan sangat rajin macam mak dia. Yelah,mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi..

Dan..
Yang paling penting sekali,dia seorang yang sangat memahami dan selalu menyokong karier saya terutama dalam biz Shaklee. Berkat doa dan sokongan dia juga penyumbang pada nilai yang saya dapat sepanjang setahun aktif bersama Shaklee. Redha suami sangat penting tau!

Notakaki:
Nak join Shaklee jom join saya. Janji tau!







Terima Kasih

No comments:

© Mamaisy Vitamin's House | Template Designed By Blog Bingkisan Hati